zondag 30 december 2012




 Het sashiko is nog niet perfect, maar ik verwacht dat dit met meer ervaring wel goed kan komen.
De hexagons zijn een leuk werkje op de bank. Ik moet nog wel aan de puffs beginnen.

With some busy weeks behind me, I finally got to have some time at the computer. I manged to get my son away for a bit.
I worked at my Sashiko and my hexagons for the "garden"
Í have to make some puffs for next week.

We hebben de kerstboom gezellig staan en ik heb nog een middagje aan mijn paperpiecing van de kerstbee gewerkt. Ik bewaar de patroontjes en probeer er volgend jaar een paar lopertjes van te maken.


We decorated our tree/ I also had one afternoon working at the paperpiecing we got at our Christmasbee.

Ik ben ook nog naar de uitverkoop van de Quiltshop Leur geweest. De volgende keer laat ik daar de lapjes van zien.