woensdag 27 maart 2013

op TV

Vorige week zat ik lekker naar mijn favoriete zerie te kijken, toen ik iets leuks zag.
Ik zag altijd wel quilts op de bedden liggen en zo, maar nu waren er 2 dames samen een quilt aan het doorpitten.
Ik heb er geprobeerd een foto van te maken.
Het is natuurlijk de serie "road to Avonlea".
Jammer genoeg is de serie voorlopig gestopt.

Last week I noticed a quiltingbee on my favourite tv-series. I've seen quilts lying on the beds, but now they were actually quilting.

Ik heb ook een paar maanden geleden in de binnenstad een foto van een etalage gemaakt.
Leuke inspiratie...
A shopwindow in my town.....

Ik heb de top van de temaculaquilt afgemaakt. Helemaal met de machine, met 1/4'' naadjes.
Ik heb de randen uit mijn voorraad gehaald.

I've finished the top of my temecula quilt. All made by machine with 1/4''  seams.

 
Op de quiltbee van vorige week heb ik gewerkt aan het Mitred Folding gedeelte voor mijn Engela tuintje.
 
At my quiltingbee last week I worked at my Mitred Folding part of my English Garden quilt.
 

Er liggen nu veel tops die doorgequilt moeten worden, dus daar ga ik nu eerst aan werken...

I've lot of quilts lying around to be quilted, so that's going to be my priority the next weeks.