dinsdag 1 februari 2011

werk in uitvoering/ work in progress

Even een paar foto'tjes waar ik mee bezig ben.
De stapel granny's groeit gestaag.

My stash with crochet granny squares  is growing.

Ik ben ook een klein werkje van Jenny of Elefantz aan het maken. Ik moet het nog strijken en een randje borduren en dan kan ik het dubbelen. Ik vind die kleine borduurtjes leuk om te doen. Ik gebruik baalkatoen van de markt voor de borduurtjes. Ik heb die wel voorgewassen.

I'm making the give thanks -hanging from Jenny of Elefantz. I love doing the little stitcheries. I'm using coton of the market which I prewashed.. I'm going to iron and double it tonight.
En mijn jongste dochter is aan het borduren . Morgen overdag maak ik er een foto van.

And my youngest daughter is working on het embroidery. Tomorrow in daylight I'll make a picture to show.