woensdag 14 september 2011

blogdipje

Ik ben even niet op het blog geweest. Blijkbaar gaat dat soms even zo . Toch heb ik niet stilgezeten.

De Weddingringquilt is a Work in Progress.

I didn't blog for a while , Sometimes it just don't seem to be done. I did craft however. My DWRquilt is a Work in Progress.


Ook ben ik veel aan het breien. Ik ben de meebreideken van haar aan het maken. Ik ben 5 weken geleden begonnen en ben nu bij blokje 10. Ik had wat restjes en ben nu die lekker aan het opmaken.

I'm doing a knit along blanket from her. It's a nice way to use leftovers.

Ik ben ook bezig om de kaleidoscope quilt af te maken. Mijn man heeft me stiekem gefotografeerd toen ik de randen aan het snijden was.
I'm also finishing my kaleidoscope quilt. My husband secretly took a picture while i was cutting the borders.

Verder heb ik me opgegeven voor een maandelijkse bee bij mijn favoriete quiltwinkel. Ik ga ook aan de Dear Jane beginnen. Maar dan in blauwtinten.
I also joined a monthly bee. I'm going to make a Dear Jane quilt . In blue.