zaterdag 10 december 2011

FNSI results

Gisterenavond ben ik eens niet op de bank gaan zitten, maar ben na het eten en  opruimen begonnen met een Tilda engel. ik heb het boek uiot de bibliotheek geleend. ik wilde er eerst niet aan, maar ben nu toch overstag gegaan.

Voor ik kon beginnen moest er echter eerst een hoesje voor de smartphone van zoon gemaaakt worden. Hij was zijn hoesje kwijt, maar zo'n telefoon beschadigt snel, dus mama moest aan de slag.
Het was echter zo gebeurt. Hij houdt niet van tierelantijntjes, dus het was rechttoe en rechtaan.

Last night I didn't end up on my couch but after caleaning up I was starting with a Tilda Angel.
I got the book from my local library. I didn't want to get into Tilda, but somehow it stayed in my head.
But first i had to make a new cover for my sons smartphone.
He had lost his own, but as they damage quite easy, mum had to step in. It was a easy project.
Daarna kon ik beginnen. Ik koos voor wat kerststofjes en begon. het werkte vrij makkelijk. Voor het vullen heb ik de eetstokjes gebruikt die mijn dochter ooit eens gekregen had, en nooit gebruikt, en dat ging daarmee vrij vlot

Then I could get started. It was an easy pattern. To fill I used some chopsticks, my daughter once took home, and never used.


Met veel moeite heb ik op onze printer de vleugels verhoogd en die wil ik vandaag gaan maken.

It took some time to enlarge the wings, but I will make them today.
The children seem to like the angel.

Tussendoor heb ik ook nog gebreid aan de sokken voor mijn oudste dochter. Het is de eerste keer voor mij maar het lukt aardig met het boekje van Jo An Luijken en Marlies Hoogland.
Dochter heeft maat 44+ en smalle voeten, dus ik hoop haar zo wat leukere sokken te kunnen geven i.p.v. sportsokken

In between I did some knitting at socks for my daughter. She has a very large size and very narrow feet, so I want to make her some nice socks  and not her usual sportssocks.