zondag 5 februari 2012

sneeuw

Gisteren hebben man en ik tussen de bedrijven door nog kans gezien om even hier om de hoek het bos in te lopen. Het was koud, -14, maar zonnig en mooi!!!!

yesterday Husband and I could squeeze in an hour or so to take a walk in the forest nearby. It was cold, -14, but sunny and beautiful.



Verder ben ik al de hele week bezig om sashings aan de CWQ blokken te zette. Ik heb nog geen foto's, maar als ik tijd heb ga ik ze op een laken spelden en kijken hoe hij uit gaat vallen.

Ook vond ik nog een paar blokjes die ik jaren geleden heb gemaakt met restjes van een dolfijnenstofje. Ik heb op de effen blokjes met de machine appicaties gemaakt.

I also worked hard on mu CWQ. I've been putting on sashings , but no photo's yet .
 I found some blocks I made a few years ago from scraps. I  appliqued some shells with my sewingmachine.




Ook heb ik aan de wiegbekleding gewerkt voor mijn zus. De biezen zitten er nu aan. Dat blauw betekent overigens niet dat we al weten wat het wordt, het is gewoon een mooie kleur.
And I have been making the crib upholstery. We don't know if it will be a boy or a girl, but it's just a nice shade of blue.