zondag 26 februari 2012

vakantie voorbij

De kinderen zijn weer begonnen  met proefwerken leren en huiswerk maken. De school begint morgen weer.

We zijn met de 2 jongsten naar Amsterdam geweest. Het Rijksmuseum en het Achterhuis zijn deze keer bezocht.
Ik heb maar niet voorgesteld om naar een quiltwinkel te gaan. Zoonlief is niet zo op winkelen gesteld.

The children are busy learning and making homework. Tomorrow school starts again.

We visited Amsterdam with youngest daughter and son. We 've seen the Nightwatch in Het Rijksmuseum and The Anne Frank house.
I didn't visit one quiltshop because dear son is not into shopping.

De wieg voor mijn zus is ook klaar. ik heb er nog een flanellen dekentje bijgemakt. De lakentjes heb ik er ook zelf bijgemaakt omdat de maat van de wieg niet standaard is.


The little cradle for my sister is ready too. I made a flanel blanket and sheets also.

Ik heb ook een kleine slaapzak gemaakt.


Verder ben ik begonnen aan een vest voor jongste dochter. Het is lekkere zachte katoen en ze was weg van de kleurtjes. Het breit erg lekker. Het is scheepjes softfun batik

I'm also knitting a cardigan voor youngest daughter. It's nice soft cottonblend and she adored the colors.
It's scheepjes softfun batik.

En ik heb deze week meegedaan met de charms ruil van haar. Ik heb weer mooie lapjes gekregen en heb zelf gisteren mijn envelop op de post gedaan. Ik hoop dat de ontvangster er blij mee is.

I also participated in a charm change and received some wonderful fabrics.