zondag 11 maart 2012

vest/cardigan

Er is niet zoveel op handwerkgebied gebeurt deze week. Het vest is echter af. In een goede anderhalve week. Nu is het maar te hopen dat ze het gaat dragen.

Ik heb nog wat bollen over en denk dat ik voor mijn nieuwe nichtje of neefje maar een vestje ga breien. Dat kanmijn zus altijd wel gebruiken. En breien is zo lekker op de bank 's avonds.

Not much happened this week in the craft area. The cardigan is finished. In about a week and a half. Now I hope she is going to wear it.

There are some skeings left over, but I think a knit another cardigan for my new niece or nephew.




Gisteren ben ik met oudste dochter naar de opend dag van de Fontys Hogeschool in Tilburg geweest. Ze gaat volgend jaar beginnen met een nieuwe studie, pedagogie.
Terwijl we daar waren bleek er een deeltijdstudie voor leraar pedagogie te bestaan. Ik ga me daar nu zelf verder op orienteren, dus wie weet....

Yesterday we visited a new college with oldest daughter. She is looking for another studie and it's going to be pedagogy. While we were there I noticed an evening class to become  a teacher of pedagogy. I'm going to look into this, so who knows....