maandag 16 juli 2012

verregende vakantie

We zijn net terug van vakantie. We waren maar een weekje weg, naar de Eiffel. We hadden gehoopt een paar mooie wandelingen te kunnen maken maar zijn volledig weggeregend.
Met bakken viel het eruit. We hebben voor volgend jaar al geboekt in Frankrijk op ons vertrouwde adres. Daar is het altijd goed weer.

Just got back from our vacation in Germany. Not that good because of the rain. We wanted to hike but it was to wet.


Ik heb wel veel gehandwerkt.
4 Dear Jane blokjes gemaakt.
II made 4 Dear Jane Blocks




Ik ben met een nieuwe quilt begonnen waar ik een andere keer foto's van maak.
Ik heb een sjaal afgehaakt voor over mijn winterjas.
En een paar borduurtjes die de dochters toch niet afmaakten.

van al die dingen laat ik een volgende keer foto's zien.

 I also started a new quilt, did some crochet and some embroidery. Pictures next time.