zaterdag 17 november 2012

Vrijdag

Vrijdag had mijn man een halve vrije dag genomen.
We vinden het heerlijk om eens lekker naar het bos te gaan. In de bossen bij Breda kun je op zondag bijna niet komen, maar op deze vrijdag hebben we anderhalf uur gelopen en zijn we niemand tegengekomen.
Het was grijs en fris, maar je rook de herfst. Van zo'n wandeling krijg je gewoon energie.

My husband took half a day off on Friday. We went to the woods nearby. On Sundays it's to crowded here but on this afternoon we saw nobody during an Hourand a half walk. It was lovely outside.

's Avonds heb ik lekker op de bank ziten werken aan de stitcheries. Er zijn er nu 2 en een halve af. Ik heb besloten om de randjes met de grijze stofjes te gaan maken. Ik had nog een mooi pakketje liggen dat er goed bij past. Voor de buitenrand ga ik nog op zoek naar ijsblauwe stof.

In the evening I worked at my stitcheries. I had a bundle of greys that fits nicely.
I'm going to find some iceblue for the outer borders.