donderdag 7 februari 2013

temecula

Ik heb de sprong gewaagd. Ik vond het altijd heel eng om op de machine quilts te maken waarbij ervanuitgegaan werd dat al je naden 1/4'' zouden worden.
Ik had nog wat stofjes liggen van Marcus Brothers en op veel blogs zag je de sew-along van temeculaquiltco voorbij komen.

I started something new. I always was afraid of using 1/4 "seems. I did not know how to use patterns from the internet.The sew along van temeculaquiltco. seemed very nice....
 I discovered a new foot among my sewingmachinebox.

Ik vond in mijn naaimachine doosje een voetje met rode streepjes. Ik heb het even uitgeprobeerd, maar hiermee kan ik precies 1/4 inch naadjes naaien!

Ik heb vandaag in Etten-Leur een pakketje erbij gekocht en ben aan de slag gegaan.
I went to my local quiltshop for some fabric.
 
 
Ik heb de eerste rij klaar en ben de tweede rij aan het snijden.
I finished the first row and I am cutting the next row.
 
 
Het werkt echt!
 
 



2 opmerkingen:

  1. Straks wil je het niet meer anders doen, dit is erg gemakkelijk, ik heb bij de eerste twee Temecula rijen geen speld gebruikt....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit met studie te kijken naar je foto's.. wat bijzonder dat voetje! En de blokken, die zijn ook erg leuk.. krijg zin om ook... :))!

    BeantwoordenVerwijderen