maandag 11 februari 2013

tranen/tears

Allereerst wil ik even iets zeggen over de film van gisteravond. Oudste dochter en ik hadden de tranen over onze wangen rollen.

Alhoewel we de musical in Londen heben gezien (22 jaar geleden) en in Nederland (met Henk Poort); alhoewel we in de bioscoop het 25 jarig jubileum concert hebben gezien; alhoewel we de cd uit ons hoofd kennen......

WAT EEN MOOIE FILM!

En Anne Hathaway verdient een Oscar voor haar rol als Fantine.

First of all I want to something about the film of last night. Daughter and I had tears on our cheeks at the end.

All though we have seen the musical in London and in The Netherlands and we've seen the 25th aniversary concert in our cinema and we know the lyrics by heart.....
WHAT A MOVIE....

And Anne Hathaway deserves an Academie Award for her role as Fantine.




Natuurlijk ook iets quilterigs.

Ik heb gisteren de 5 blokjes van de Temeculaquilt afgemaakt. Natuurlijk heb ik het blokje van gisteren uitgehaald!!!

I made 5 blocks from the Temeculaquilt. Of course I sew back the little block from yesterday!!

Vandaag moet ik echt aan de slag met mijn tuintje...