dinsdag 10 mei 2011

Het is weer even geleden dat ik geblogd heb maar de kinderen waren thuis en dan ben je met 3 tieners toch wel even bezig.

We zijn niet op vakantie gegaan omdat de oudste moet leren voor haar examens. Spannende tijden alweer.
Afgelopen vrijdag zijn we met de andere twee naar Vlissingen geweest en hebben daar een wandeling van 20 km gedaan. We vonden op internet een serie van de Groene Wissel. Het was een schitterende dag en we hebben genoten.

It's been a while since I've wrote on my blog but the three teens were at home for maybreak and they leave me no time to do anything else. We didn't go away because the oldest heas to study for her exams. Stressfull times.

 We took the other two to Vlissingen on friday to take a walk of about 20 km. It was lovely.

de gelopen route
de mannen/the men
het is voorjaar/it's spring

Ik heb nog bandjesgaren gekocht in een nieuwe wolzaak hier in Breda. Hier is de site van de winkel.
De eigenaresse raadde aan te haken met draden.het is zo'n leuke sjaal geworden.
I've bought some yarn in a new shop here.Here is the webaddress. The owner advised to crochet with a double thread. It's so nice.

Verder heb ik 2 blokken af van de CBW.
I've finished 2 blocks from the CBW.


Ook heb ik er al 2 geknipt. Ik hoop nu langzaam in te lopen.
I've cut two more.
Ik heb nu een uurtje over en ga even aan het werk .
Ik moet nog een speldenkussen maken voor een swap, en ben eigenlijk al iets te laat. Ik hoop dat ze hem nog wil hebben.
I'm going to work at a pincusshion for a swap. I'm a bit late but I hope she will still want it.