maandag 2 mei 2011

werkplek/workingspace

Zaterdag is ons bureau gebracht. We hebben bij Maison d'Antique in Etten-Leur een mooi teak bureau op maat besteld. De vorige bewoners hadden hier hun keuken voor ze er een aanbouw aanzetten. Nu we in de huiskamer geen speelhoek meer nodig hebben konden de boekenkasten verplaatst worden en hadden we 3 meter muur over. Een bureau voor de computer, printer en een hoekje voor mij. De muur erboven is ook ideaal voor mijn quilts!
Last saturday our desk was brought. We had it  made in the right size.
Since we don't need a playing space with toys in the living we could move the bookshelves.
Now we have enough space for the computer and printer and the right half is for me and my sewingstuff. The wall above is for hanging my quilts.

Mijn dochter wilde graag laten zien hoever ze met haar borduurwerk is.

My daughter wanted to show how her progress with her embroidery is.

Ik zelf ben aan het werk aan de Civil War quilt.  Ik loop zo ver achter.Ik heb besloten al de blokken te tekenen en ze met de hand in elkaar te zetten. Ik vind dat makkelijker dan steeds te moeten gokken met de naadtoeslagen en zo.
Volgende keer laat ik foto's zien.

I've been working on my Civil War quilt.
I've decided to draw them and patch them by hand. I get confused with the measurements because I'm not used to working in inches. Next time I'll show pictures.