zaterdag 18 juni 2011

fnsi

Ik heb geprobeerd om op vrijdag iets aan mijn quilts te doen. Tussen alle felicitaties voor de oudste dochter door.
Het is gelukt. Mijn man vond het nieuwe projct saai.
Eigenlijk groeit het organisch uit.
Ik doe steeds een stukje en dan besluit ik wat ik eraan toevoeg.
Tot nu toe ben ik tevreden. De vlindertjes zijn een leuk werkje.
De paarse quilt had ik bijna doorgequilt, maar er was een stuk dubbel gegaan van de achterkant, dus dat wer uithalen gisteren. Ik hoop daar dit weekend de binding voor te maken.


Friday I managed to work at my quilts. All of this between visits because everyone wants to congratulate oldest daughter.
My husband thought the lightblue quilt was a bit dull. I thought about it and I decided to at some butterflies. It's nice to make them. This quilt is organically made. There is no plan. I do a bit and then decide what the next thing will be I will add.
My purple quilt I had to unpick a part of the borderquilting because the back had gone folded. I hope to finish this one this weekend.