zondag 1 januari 2012

Eerste huisje

Vandaag heb ik mijn eerste huisje gemaakt. Ik ben echt pas vandaag begonnen. Mijn stofkeuze klopt niet helemaal. De volgende zal beter zijn.
Gisteren was het nog oliebollen bakken.
Ze waren erg lekker overigens.

Today I made my first house of scraps.

I've noticed that my choice of fabric wasn't that good, the next will be better.

Ik heb een doosje gemaakt waarin ik de lapjes op nummer kan opbergen en het zo kan pakken om er een te maken.

I've found a little box to store my scraps and this way i can make a little house when I have the ooportunity.


Oudste dochter is nu weg naar een vriendin, ze houden een Harry Potter marathon!!!
Om het vol te houden heeft ze passende cakejes gebakken.

Oldest daughter is away for a Harry Potter marathon. To keep awake she made Harry Potter cupcakes.