zaterdag 2 juni 2012

cwq almost finished

Ik heb de top van de CWQ in elkaar. Er komen nog 2 randen omheen, maar het was vandaag zulk mooi weer, dat ik hem even heb buitengelegd.

I've finished my CWQ and while the weather was good, I put it outside. It is going to get 2 borders.


Ik heb deze week geprobeerd om de quilt voor mijn moeder te quilten op de naaimachine. Na 2 gebroken naalden ben ik gestopt. Morgen doe ik een nieuwe poging.

I tried to machinequilt my mothers quilt.
I broke 2 needles and i decided to give it another try tomorrow.



Verder heb ik een schouderblessure dus ik mag voorlopig niet breien,
Ik ga proberen om rustig aan aan wat andere projecten te werken.

I also have a shoulderinjury and I'm not allowed to knit. I slowly will continue with other projects.


2 opmerkingen:

  1. Beide quilts zijn/worden prachtig en hopelijk lukt het je morgen om met de machine door te quilten.
    Fijne dag morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je Civil War top ziet er prachtig uit, mooie warme kleuren!

    Misschien beweeg je de quilt iets te snel waardoor de naald steeds breekt? Handig is ook, misschien weet je dat ook wel hoor, om bij machine quilten tuinhandschoenen met van die rubbernopjes te dragen, meer grip, minder belastend voor je armen en schouders. Succes bij de volgende poging!

    BeantwoordenVerwijderen