zondag 27 mei 2012

deze week/this week

Ik heb deze week al mijn handwerkspullen gesorteerd en opgeruimd. Ik kan nu hopenlijk alles weer snel vinden als het nodig is.
Ik had dat nodig om weer met al mijn projecten verder te kunnen gaan, ik was het overzicht een beetje kwijt.

I've sorted all my craft stuff this week. It needed to be done because I was losing overview. Now I can get on with my projects.

Ik ben verder gegaan met de CWQ. De blokken zijn af op 1 na. Ook ben ik al de laatste sashings en cornerstones aan het bevestigen.

I've worked on my CWQ. All finished but one. I'm now attaching the last sashings and cornerstones.


Ik las op het blog van Barbara Brackman dat ze met een nieuwe BOW zal komen over vrouwenrechten. Het is me zo goed bevallen dat ik daar waarschijnlijk ook aan mee wil doen.

I was reading he blog of Barbara Brackman and she is starting a new BOW soon about womenrights.
I think I will join in.

De quilt voor mijn ouders is ook bijna af. Ze zijn al verhuisd maar gelukkig heel geduldig. De borders zitten eraan en hij is gedubbeld. Nu nog quilten, deze doe ik op de machine.

I've finished my parents quilkt almost. They are allready moved but patient.
I've attached the borders and doubled it. Now it's waiting to be machinequilted.


Genoeg te doen dus, de Dear jane gaat ook gestaag verder.

Also steady going on with Dear Jane


Tot de volgende keer.
See you next time