zondag 19 augustus 2012

charmruil

Gisteren heb ik de lapjes ontvangen  via de charmruil van marcha .
Het is elke keer weer een vrrassing wat je krijgt. Het zijn mooie lapjes die ik goed kan gebruiken in de Dear Jane.

Yesterday I received my charms from the charmswap from marcha. it's a nice way to get fabric for my Dear Jane.

Bedankt Djoekie voor de mooie lapjes.



Gisteren was oudste dochter jarig. Ik had weer mijn best gedaan en veel cupcakes gebakken.

Het was zo warm dat zelfs deze grote meiden even onder de sproeier wilden afkoelen

It was my oldest daughters'birthday yesterday. I mde a lot of cupcakes. It was so hot here that even these big young ladies wanted to cool down under the garden sprinkler.



Verder doe ik vandaag niet veel. Te warm. We zitten heel rustig binnen en misschien ga ik dadelijk nog een Dear Jane blokje maken,.

I'm not doing much today. Too hot. Maybe I take a Dear Jane block later on to finish.