maandag 27 augustus 2012

breien/knitting


Afgelopen zaterdag heb ik bij mijn favoriete wolwinkel misswings mijn breinaaldjes en kabeltjes opgehaald.

Ik doe mee met een mystery shawl breien op ravelry. Dat moest echt worden gebreid op een rondbreinaald en omdat ik het patroon 3 keer moet breien heb ik 3 kabels en losse naaldjes besteld van Knit Pro.

Wat breien die naaldjes fijn zeg.

Last saturday I got my new knitting needles from my Favourite woolshop misswings.
I've joined a mystery shawl knitting group on Ravelry. Those needles were necesary to have.


Ik heb al 1 middengedeelte af en ben met het tweede bezig. Ik ben benieuwd of de 2 clue ook gaat lukken.


 
Ik moest opzetten met een voor mij nieuwe opzet methode. met dank aan Youtube is het me gelukt.

I've finished one cental part and now I'm working on the second part. I hope to get the second clue allright. I've allready learned a new way to sat on thanks to Youtube.