maandag 3 september 2012

mystery

Ik ben afgelopen week vooral bezig geweest met breien.
Ik heb het tweede deel nu af en kan met het derde beginnen van de mystery.
Het vijfde deel is ook al binnen maar zoals altijd, ik  volg mijn eigen tempo.

detail


Het is leuk om zo te breien. Volgens de ontwerpster moet ik 3 dezelfde rechthoeken breien. Ik wacht nog even af hoe ik ze aan elkaar moet zetten.

This week I spent my time knitting. I've finished the second part of the mystery. I've received part 5 allready, but I'll keep my own pace.

It's looking good allready and I have to make 3 similar rectangles.

Ook was het prikbord van oudste dochter helemaal vergaan. Ze wilde graag een ander uiterlijk dus met wat resten stof, fiberfill en bandjes heb ik een nieuw bord voor haar gemaakt. Op sommige kruispunten moeten nog grote punaises of kleine spijkertjes, Daar moet ik nog even over nadenken.

The memoboard of my oldest daughter needed some redoing. I took some fabric, some fiberfill and some ribbon and made this for her.


Gisteren kwam ook het eerste blok online van de nieuwe sampler van grandmothers choice.
Daar ga ik deze week aan werken.
Yesterday the first block of a new sampler came online, grandmothers choice. I'm working on that one the coming week.