donderdag 2 mei 2013

lente wandeling

Gisteren hebben we met een gezin een mooie wandeling uitgekozen..
We zijn naar Asperen gereden en hebben daar een schitterende tocht gemaakt van 14 kilometer..
Het weer kon niet beter , de omgeveing schitterend.
Toch moet ik zeggen lang leve de technologie.
We hadden de tekst uitgeprint op tafel laten liggen. Gelukkig had mijn man de wandeling ook op zijn telefoon met GPS gezet. Daardoor konden we de tocht zo lopen.

yesterday we took a hike from about 14 kilometers.
It was a beautiful day for a georgeous area to walk.




Thuisgekomen met stijve spieren was mijn cadeautje van Judith ook gebracht.

Ik vind het zo leuk om te hebben..

And here is my present from the give away from her. I'm so happy...

Ik heb een blokje van mijn Engels Tuintje veranderd. Het kostte nogal wat tijd met heel veel uithalen en opnieuw doen.

I've finished a block from my English Garden. It took a while because i had to many seems a few times over. But now it's finished.

En nu zijn mijn meiden door het dolle heen,.  Ze hebben net de laatste kaarten voor One Direction kunnen kopen. Mijn zoon kan er de lol niet van in zien....

My girls are now very happy. They managed to purchase the last tickets for One Direction.
My son can't understand them now...