zaterdag 31 augustus 2013

Verjaardag en open dag quiltshop

Vandaag heb ik mijn verjaardag niet gevierd. Dat doe ik eigenlijk nooit. vlak voor mij is oudste dochter jarig en vlak na mij jongste zoon.
Toch was het een erg leuke dag vandaag.

Gisteravond was kwam onze leeskring bij elkaar hier thuis. Van hen kreeg ik al een mooie bos bloemen.
Vanmorgen ben ik lekker naar de open dag van Quiltshop Leur gegaan. Onze juf van het Engels Tuintje was er. Ze vond het leuk om de affe quiltjes te zien van mij en van mijn bee-vriendin.

 
Van mijn bee-vriendin kreeg ik nog een mooi bloemstuk. Het is een artisjok en ziet er zo mooi uit.
 

Er was ook een show-and-tell. We hebben veel mooie quilts gezien.


Natuurlijk heb ik nog wat lapjes e.d. gekocht.

Thuisgekomen heb ik nog een mooi cadeau van oudste dochter gekregen.
Een kookboek van mijn lievelingskok!!
 
Hier ben ik erg blij mee.
 
Manlief heeft zijn eigen cadeautje ook eindelijk gekregen. Hij heeft de nieuwe Lego Mindstorms aan zichzelf cadeau gedaan. Ik heb beloofd dat ik de foto van hem  niet zou plaatsen maar zal binnenkort wel eens een van zijn  projecten fotograferen.