dinsdag 8 oktober 2013

Het is al oktober!

Ineens zitten we al in oktober en is het echt herfst geworden. Gelukkig is de temperatuur wel goed.
Ik heb wel wat gedaan op handwerkgebied, een paar Dear Jane blokken gemaakt, naar de Bee geweest en heel veel blogs gelezen.
Maar het meeste tijd ben ik toch wel kwijt geweest aan de kinderen en mijn studie.
Ik ben begonnen aan mijn Master SEN. Het is heel leuk en interessant, maar ik heb erg moeten wennen.
Ik zit een groepje van 8 vrouwen. Zeven zijn er onder de 30 jaar en dan ik, ruim boven de 40.
Toch gaat het goed. Feit is wel dat na 20 jaar er veel veranderd is op informatie opnemen. Alles gaat digitaal en het heeft wat tijd gekost voor ik wist hoe ik mijn port folio moet uploaden!!!!!!

Dochter is een jurk aan het maken voor een fan bijeenkomst. Ze wil een blauwe jurk die lijkt op de Tardis van DR. Who. Ze heeft in ieder geval leuke hobbies. Dit is het idee, maar we hebben een ander patroon genomen. Ze heeft zelf het patroon uitgeraderd en de stof geknipt. Nu moet ik haar nog leren doorslaan en daarna achter de naaimachine.





A.s. zaterdag ga ik een sterretjesquilt workshop volgen bij Quiltshop Leur. Daar heb ik veel zin in.
Ik ga vanaf nu weer regelmatig bloggen en foto's maken. Voordeel is dat ik nu mijn eigen laptop heb, die ik nodig heb voor mijn studie. Maar bloggen kan er natuurlijk ook op!