vrijdag 28 januari 2011

Drukke dag

Vandaag een drukke dag. Overdag ben ik met een vriendin naar de NOT geweest. Dat was al weer even geleden, en het was leuk om even weer alle nieuwe ontwikkelingen te zien. Ook als invaller wil je bij blijven, nietwaar.

Today was a busy day. I was with a friend off to Utrecht to view the latest developments in education.

Ik heb het hartje van Beth afgemaakt en ik ben tevreden. Ik heb wat restjes gebruikt en het kan ook opgehangen worden.

I finished the little house block from Beth. I'm satisfied and will hang it tomorrow on one off the walls in the livingroom. I just used some leftovers but it turned out quite fine.

Zo dadelijk ga ik weer weg. Ik heb leeskringavond en we hebbben"Vinexvrouwen"van Naima el Bezaz gelezen. Ik denk dat iedereen het wel een hilarisch boek vond. Ik heb echt een paar keer hardop moeten lachen onder het lezen.

I'm leaving soon for my bookclub. We've been reading abook from a dutch writer from Morrocon origin. It's called  'Vinexvrouwen"and the writer is Naima el Bezaz. She writes about dutch suburbs from her point of view. It's very funny to read.