maandag 10 januari 2011

Een paar van mijn WIPS

Ik heb wat foto's gemaakt van werkstukken waar ik aan bezig ben.

Deze quilt is voor de buurvrouw. ik vind hem toch nog vrij druk geworden, dus ik maak er denk ik nog een effen brede rand omheen.


Dit is een sprei die ik aan het haken ben voor mijn oudste dochter. Ik hoop dat ik een van mijn 2 dochters nog eens aan het haken kan krijgen.


Deze kussenhoes heb ik even tussendoor gemaakt. De 2 bolletjes waren iets te weinig dus ik maak er met een andere kleur nog een rand aan. Deze kleur past goed bij de bank en de gordijnen die allebei vrij nieuw zijn.

Ik heb nog een bleom gemaakt die op het kussen moet komen. Ik ben nog aan het denken of er meer bloemen op moeten of niet.

Dan heb ik ook nog wat dingen loggen die ik nog niet op de foto heb, misschien voor een andere keer!!!!