zondag 16 januari 2011

hij is af.It's finished

De babyquilt voor de buren is af. net op tijd want de baby is geboren.
het is een jongetje en morgen ga ik de quilt brengen, natuurlijk heb ik ook nog iets gekocht.
Een schattig knuffeltje. van Rich Frog.
Door de rode rand is het toch nog mooi geworden. Ik was bang dat het te druk zou worden, maar ik ben toch tevreden.
Ook met de achterkant ben ik blij. Het is een vrolijk geheel geworden.. Ik heb hem met de machine doorgequilt. In de ditch en ook nog door de sashings een kruis gemaakt.

Met de volgende ben ik ook al bijna klaar. hij moet alleen nog worden afgebiesd. Dat doe ik met dezelfde stof als de achterkant.
Ik heb deze quilt geknoopt zoals op het patroon dat ik vond bij Moda Bake Shop. Ik zal op de achterkant nog een etiket maken met de naam bvan de ontwerper erbij.

My daughter urgently asked me to do my blogging in English.
I'll try to translate everything.
The babyquilt for the neighbours is finished. just in time because a little baby is born there. It's a boy and I'm going to give the quilt tomorrow. I was affraid the pattern was to colrfull, but the red outside made it okay. I love the back als with the little stars.

I have also one quilt nearly finished. It was from a pattern I'v seen at Moda Bake Shop. I make sure the name of the designer is als on the etiket.

It's the first time I knotted a quilt, but it turned out all right. This evening or tomorrow i'll finish it. There is also some ironing to do, you see.