zaterdag 22 januari 2011

fnsi

Ik heb voor de eerste keer meegedaan met de Friday Night Sew In van haar. Jammer genoeg was ik erg moe omdat ik onverwacht moest werken. Toch heb ik rustig een van mijn quilts afgemaakt. Hij moest alleen nog tegengezoomd worden. Hij is goed gelukt en DH heeft al een roe gezocht en gaat haken in de muur maken om hem op te hangen.
Ikben hier erg tevreden over.

For the first time a participated in the FNSI from Heidi. It was a shame I was really tired last evening. I decided just to finish This quilt from Modafabrics. My DH is going to help me hang it, tomorrow. I'm very satisfied with the result. Since it's been years ago I followed a quiltingcourse it's not a bad outcome.

Omdat het gisteravond niet lukte ben ik vanmiddag verder gegaan met het blok dat ik van Beth gekregen heb. Ik heb er een klein wandkleeedje van gemaakt.
Ik wilde eerst een van de randen nog een gepatchte rand geven, maar ik kwam er niet goed uit hoe ik de maten moest berekenen, dus heb ik uit mijn voorraad een paar bijpassende stofjes gezocht voor steeds een andere rand.
Morgen ga ik hem dubbelen en ik denk dat ik hem met de hand ga quilten.
Because I couldn't do it last night I worked on the little block i got from Beth. At first I wanted to patch one of the borders but I didn't know how to get the measurements right. So I decided to add borders from my stash. Tomorrow I will double it and handquilt it.