dinsdag 12 april 2011

sampler

Even een kort berichtje. Ik heb al 2 van de 5 sashings afgemaakt.
Ik ga hem nu zo snel mogelijk afmaken. Ik laat 1 foto zien van het middenblok,  met de hand gequilt.

A short message. I finished 2 of the 5 sashings. I will finish this shortley. here's one picture of  a handquilted block.
waarom blogger hem nu draait weet ik niet.

Toch had ik overdag wat vrije tijd en heb nog een blok gemaakt. Het wordt een kussen voor mijn moeder. Ik wil hem gaan machinequilten.

I had some free time during the day and made this block. I'm going to make a pillowcover for my mother. I will machinequilt this one.




Vandaag moest ik verder achter verloren hockeyschoenen aan. Dat wordt dus morgen nieuwe kopen want zoonlief heeft donderdag een hockeytoernooi.

Then today i had to trace lost fieldhockeyshoes. My son needs them for he is having a tournament on Thursday. I have to buy new ones tomorrow.