dinsdag 25 oktober 2011

Dear Jane Bee

Afgelopen donderdag ben ik voor de tweede keer naar de Dear jane Bee geweest.
Ik heb weer veel gezien en gehoord. Er wordt heel veel gekletsts en gelachen en ik leer npg iets.
Ik heb gezien dat er andere dames zijn die voor elk blokje een ander lapje neme. Dat gaat mij niet lukken, denk ik. Omdat ik vooral met blauw wil gaan werken is dat ook niet zo erg denk ik.
Ik ben ze ook door elkaar aan het maken maar zal op een gegeven moment wel rij voor rij gaan afwerken.
Ik krijg er steeds meer zin in, maar eerst moet de DWRQ af!!!
Hij is nu geplakt dus het quillten kan beginnen. Ik denk dat ik het gedeeltelijk met de machine en gedeeltelijk met de hand ga doen. Ik heb nog een idee, maar dat ga ik eerst uitwerken.

I went to the Dear Jane Bee last week and had a nice evening.
I've seen wonderfull things and we talked and laughed a lot.
 I will not use different scraps for every block, but it will all be blue blocks.
I really want to go fast forward but I have to finish my DWRQ first. I am going to partly macninequilting and partly handquilting. I have an idea for the middle blocks, but I have to think that over first.

Hier zijn de eerste twee blokjes