maandag 3 oktober 2011

Het lijkt misschien stil op mijn blog, maar ik ben veel aan het doen. Ik heb wol gekocht voor en trui. In de nieuwe Verena staat een heel leuk vest. Alleen wordt dit op een rondbreinaald gemaakt en dat is toch een beetje andere techniek. Ik heb daarom een workshop ochtend bij miss wings.
Ik ben even op het goede spoor gezet en het lukt. Ik ben nog niet zo snel als op gewone naalden maar dat zal wel komen.

It may seem quiet on my blog but I'm doing many things.
I've bought yarn because i found a nice cardigan in the latest issue of Verena.
It's made with a round needle. I'm not used to using one so I've done a workshop at miss wings.
Now i'm on the right track. I'm just not as fast as on 2 needles.

OOk heb ik een korte sjaal gebreid voor mijn oudste dochter. Ze heeft een mooie grijze trenchcoayje gekocht voor de winter en daar past een rozerode sjaal mooi bij. Ik heb een steek op het net gevonden en gebruikt. Het is een visgraatsteek. Gebruikt veel wol maar is wel erg warm. Ik ga hem nog versieren met een ghaakte bloem.

I also knitted a warm shawl for my eldest daughter. She bought a grey coat for the next winter. I found a nice stitch on the internet which I tought myself. A herringbone stitch. I'm going to crochet a flower to finish it off.

 Ook ben ik goed op weg met de DWR. Ik ga er denk nog een rand aan makenm zodat hij 3x4 wordt.

I'm also making progress with my DWR. I'm going to make it 3x4 rings.