donderdag 13 oktober 2011

DWRQ bijna af/Nearly finished

Ik heb deze week veel gebreid. Ik krijg nu echt de smaak te pakken van op een rondbreinaald breien. Mijn vest begint op te schieten. Ik hoop dat het lang genoeg is, ik heb het patroon een beetje aangepast omdat ik de armsgaten volgens het patroon te nauw vindt. ik hoop dat het goed uitkomt.
 I've done a lot of knitting this week. I'm finally getting used to round knitting. My cardigan is growing. I  changed the pattern because i don't want the sleeves to be too narrow.

Ook ben ik klaar met de top van de DWRQ .
Nu moeten de papiertjes er nog van achter worden gehaald. Mijn middelste dochter is begonnen met uithalen maar ze heeft al snel opgegeven, ze had last van haar arm door de griepprik. Jammer, nu moet ik het zelf doen.
Now I have to pull out all the papers. My middle daughter had started this task, but gave up very soon. She had a sore arm because of the flu injection(Is that correct in english?).

Ik ben vandaag naar Etten-Leur gereden om de achterkant stof en de vulling te halen. Ik heb gekozen voor een lichtgroene met hartjes die ook in de top zit. Ik vond de hartjes wel toepasselijk.
I went to Etten-Leur today to buy backing and filling. I chose a green with little hearts that I also used in the top.


Omdat mijn zus ook in verwachting is heb ik er ook maar een paar kinderstofjes bijgekocht.
Because my sister is also expecting her first baby I bought some children fabric.