vrijdag 19 oktober 2012

Bee en quilttentoonstelling

Gisteravond ben ik weer naar de bee bij Quiltshop Leur geweest.
Het was weer supergezellig.( Bedankt voor de taart Mariette) . De anderen hadden ook weer hardgewerkt.
Van Wil hoorde ik dat er in Woudrichem nog een grote quilttentoonstelling was tot a.s. zondag.
Omdat manlief nog vrij was en de tieners toch nergens heen wilden zijn we lekker samen op stap gegaan naar Woudrichem vandaag.

Yesterday evening I had my bee at Quiltshop Leur. It was a very fine evening.
From one ot the members I heard of a quiltexhibition in Woudrichem.
Husband had the day of and the teens didn't want to go anywhere, so we went together.

Ik was er nooit geweest en wist niet dat het zo'n leuk vestingstadje was.
Het was prachtig weer om rond te lopen en uit te kijken over de haven en het water.

I had never been there and didn't know it was such a nice little town.



Natuurlijk hebben we ook alle quilts bekeken.
We zijn eerst in de kerkjes geweest. Het wiskundig oog van mijn man heeft ook kritisch meegekeken.


Daarna zijn we eens lekker gaan lunchen bij Schering en Inslag. Natuurlijk heb ik ook wat lapjes gekocht. Maar mijn man genoot van zijn clubsandwich.

We also took a look at all the quilts.
First we went to the little churches. My husbands mathematic eyes also looked very intense.
Then we stopped to have lunch at Schering en Inslag. I bought some fabrics and my husband enjoyed his clubsandwich.

Daarna een mooie wandeling langs de dijk naar het grote tentoonstelling.

Then a nice walk along the water to the big exhibition.



We hebben veel mooie quilts gezien. Ik weet nu wel wat mijn man mooi vindt en kan daar dus het volgende project op afstemmen.

We saw many beautifull quilts. I know what my husband likes so I can choose my next project with that in mind.

Al met al een dag met een sterretje!!!!