zaterdag 13 oktober 2012

gehaakt

Deze week was erg onrustig. Veel losse uurtjes invallen.
Oudste dochter op kamp, dus 2 keer op en neer naar Tilburg.
Veel boodschappen op het laatste moment.

Maar ik heb ook wat tijd gemaakt om lekker rustig te haken.
Ik had wat heel dikke grijze wol en haaknaald nummer 9 om te haken. Ik begon daar Grannies mee te haken. Het werd echter vrij saai en daarom heb ik er andere dikke wol bijgekocht.
Maxima van Scheepjes. Daar ben ik mee gaan afwisselen en nu ben ik wel tevreden. Oudste keek er erg verlekkerd naar.

It has been a very busy week, with scattered hours working, running many errands. And oldest daughter away to a camp with her school.

I made som time to crochet. I had some grey yarn laing around. I made some grannies but it looked quite dull. So I combined with some Maxima van Scheepjes. Now it's looking good and oldest daughter is looking very interested.


Ik zou nu graag gaan werken aan mijn Dear Jane maar er moet verf worden uitgezocht voor de deuren in huis en de tuinmeubels moeten naar binnen.

I would love to work with my Dear Jane but we have to look for paint and get our gardenfurniture stored inside.