zondag 28 oktober 2012

wingspan

Mijn wingspan sjaal is klaar. Ik heb hem voorzichtig gewassen en ga hem vanavond opspannen. het was heel leuk om te breien met die verkorte naalden.

My wingspan shawl is ready. I washed it carefully and I'll block him tonight.


 Afgelopen vrijdag ben ik naar de handwerkbeurs in Rotterdam geweest. Het viel me op dat er veel quiltstands waren. Het was gezellig druk en we hebben lekker rond kunnen kijken.

Bij een stand heb ik geleerd hoe ik twijnend moet breien. Ik heb een klein pakketje gekocht en ga het eens lekker uitproberen.

Last friday I have visited the craftfair in Rotterdam. I noiced many quiltstands.
It wsas nice to look around. I also learned a new knittingtechnique. Two strand knitting. I bought a little kit to try it out at home.

Ik heb niet veel meer gedaan aan mijn dear Jane. Vanavond eerst strijken en dan hoop ik daar weer wat aan te gaan doen, als ik niet in slaap val tenminste.

I havn't done much work at my dear jane. Tonight I have to iron first and then I hope to get something done if I don't fall asleep.