zaterdag 5 maart 2011

Cursus

Afgelopen donderdag ben ik naar Etten-Leur geweest. Ik had in december een meandervoetje voor mijn husqvarna gekocht en wilde daar zelf mee aan de slag gaan. Het wilde echter niet lukken. Toen ik in de winkel in Etten-Leur zag dat er in maart een cursus machinequilten werd gegeven heb ik me meteen opgegeven.
Het was een heel fijne middag. De lerares legde goed uit en de groep was niet groot. We waren met 4 vrouwen en heben deze eerste keer al veel geleerd.

Last Thursday i was in Etten-Leur. I wanted to learn how to use my meanderfoot for machinequilting.
It was a nice afternoon with a good teacher and 4 ladies who wanted to learn this.


Als we elke dag even oefenen zouden we er steeds beter in moeten worden.
If we practice every day it should we should improve our technique.

Ik heb ook het 4e blok van de CWQ af. Ik vond het erg moeilijk en ben nog niet tevreden over de hoeken. Ik moet hem een keer verbeteren, maar ga nu maar eerst door met de andere blokken.
I also finished the 4 block of the CWQ. It was difficult, and I have to improve it sometime, but not now.

Ik ga nu verder met mijn rood/blauwe quilt.
Now I want to continue with my blue/red quilt.