zondag 27 maart 2011

machine quilten

Ik heb een drukke week achter de rug waarin ik met middelste dochter op maandag naar de tandarts moest, op dinsdag naar de longverpleegkundige ( met longvolimemeting)en  op woensdag naar de ortodontist want ze mag eindelijk met haar beugel beginnen. Het eindigde er mee dat ik woensdag middag weer bij de ortho zat omdat er al een blokje losgeschoten was.
Donderdag moest ik de auto naar de garage brengen en toen was de keuken dringend aan een beurt toe.
Ik ben nu, zondagmiddag, bezig met mijnrood/blauwe quilt. Ik vond dat ik nu wel even wat voor mezelf kon doen.
Ik heb hem met de machine met grote lussen gemeanderd.
Alleen de rand moet nog, maar ik neem graag even de tijd om te overdenken wat ik daamee doe. Als ik dat doe kan ik veel beter een beslissing nemen, als ik te snel begin krijg ik vaak spijt.

I've had a busy week with my middle daughter having appointments at the dentist, at the hospital for het asthma, at the ortodontist (is that also named this way in english?) because she is finally getting her teeth braces.
Thursday i've had to bring our car to the garage. Sundayafternoon I decided to take some me-time and finish the red/blue quilt. I've macinequilted the centre, but I'm taking time to decide what I do with the borders.

Even wat foto's/some pictures


in de zon in de tuin

Ik schijn maar een foto te kunnen uploaden dus ik ga even op onderzoek hoe dit komt.

Morgen zal ik de andere foto's uploaden.