zaterdag 19 maart 2011

donderdag en vrijdag/ Thursday and Friday

Donderdag ben ik weer naar Etten-Leur gereden voor mijn cursus Quilten op de naaimachine.
Het was weer heel leuk. We moesten een patroon overnemen op patroonpapier en dan op de stof spelden. Daarna gingen we metde machine in een lijn het patroon volgen. Mijn machine deed het keurig, de andere 3 dames moesten steeds wat veranderen aan hun machine instellingen maar bij mij ging het goed.
We mochten ook meanderen met onzichtbaar garen en dat ging met mijn husqvarna ook heel goed. Ik heb randstof voor mijn rood/blauwe quilt gekocht en deze rand ga ik denk ik met dit garen meanderen.
Hier is mijn oefenlap.
Vrijdagavond ben ik aan een ander project begonnen. daar mag ik nog niets over vertellen en de foto's die ik had krijg ik niet gedownload.

Thursday afternoon I went to Etten-Leur for my course machinequilting. It was so nice to do. We stitched a pattern with paper on the three layers. My machine did well, while the other 3 ladies needed to adjust their machines several times.We also tried invisible yarn. I bought some border for my blue/red quilt and I will use that yarn to meander the border.
 Friday evening I started a new project about which  i can't  say nothing yet, but I also couldn't download the photo's. I will do that later. II'm always dissapointed that I cannot do as much as I wanted on fridaynight.