dinsdag 1 maart 2011

weer ziek/ sick again

Na 3 weken dacht ik dat we allemaal wel weer fit zouden zijn, maar nee. Ik ben nu erg verkouden en voel me beroerd. Er komt dus weer niet veel uit mijn handen.

After 3 weeks I thought everyone would be fit again, but no. I'm having a cold and feel bad. Again I'm not doing very much.

Gelukkig was dit zaterdag nog niet zo en ben ik gewoon met mijn vriendin naar Zwolle geweest, naar de handwerkbeurs. Het was de eerste keer en ik heb genoten. Ik heb lapjes gekocht voor de Civil War Quilt en ik heb een nieuw borduurwerk gekocht. Allemaal chocola van een Duitse ontwerpster. Ik was er helemaal weg van.

Luckily I was feeling good last saturday so I visited the craft fair in Zwolle. It was my first time. I bought some FQ's for the Civil War Quilt and a new cross-stich pattern about chocolat from a German designer. I really love it.

Ik heb nu 3 blokken af van de CWQ en laat ze nu maar vast zien. De sterren zijn er wel opgestreken maar ik ga ze op de machine nog vastnaaien. Applicatie is niet mijn favoriete gedeelte maar ik doe mijn best.

I've finished 3 blocks from the CWQ, and I will show them now. I only have to stitch the stars with my machine and as I don't like application very much I hop it will turn out good.

Ook heb ik een foto van mijn jongste dochter. Eindelijk aan het handwerken. Ze wordt lekker rustig van het borduren zegt ze nu.

I also have a picture of my youngest daughter, doing embroidery at last. It calmes her down, she says.


Mij oudste dochter is ook begonnen met een telpatroontje uit Zwolle, maar ze moet nog wat meer doorzetten. Ik blijf hoop houden.

My oldest has also started a counting crosstitch, but needs some encouragement. I keep hoping.